Many Big Cocks Blog

The blog for amateur big cocks homemade photos and videos. A blog full of big cocks shooting cum!

Pantyhose homemade photos and videos

Pantyhose pussy and cock homemade photos and videos


I'm the right one for your cock
 then shot your sperm on me

i'm the right one for your cock then shot your sperm on me

my slut wife likes your cum

my slut wife likes your cum

Lingerie

lingerie

my buddy blew a load on his wife then I added mine

my buddy blew a load on his wife then i added mine

Click to view this pantyhose collection

Riding cock homemade photos and videos

Riding cock homemade photos and videos


mount fuck and cum

mount fuck and cum

looks good nice ass horny slut anal slut

looks good nice ass horny slut anal slut

This is a friend that loves black cock and husband is a sissy. Hotel setup for black cock. You want next ?

this is a friend that loves black cock and husband is a sissy. hotel setup for black cock. you want next ?

Watch Heather ride my BBC and let me know what you guys think.

watch heather ride my bbc and let me know what you guys think.

Click to view this riding cock collection

Cock lovers homemade photos and videos

Cock sucking homemade photos and videos


He wanted me to ride him but I said hell no, I want you to cum in my mouth! Wouldn't you want to cum in my mouth too?

he wanted me to ride him but i said hell no, i want you to cum in my mouth! wouldn't you want to cum in my mouth too?

cumshot

cumshot

Been waiting for this post, haven't you?     =P

been waiting for this post, haven't you? =p

Handjob

handjob

Click to view this cock lovers collection

Ass fucking homemade photos and videos

Love to see cock up a lovely ass hole homemade photos and videos


Gotta love the moaning, she does like it in the ass.  Nice basque too, and the reason her hands don't get in the way is she was tied down :-)  Hope you enjoy it!

gotta love the moaning, she does like it in the ass. nice basque too, and the reason her hands don't get in the way is she was tied down :-...

They are back  and Naughty as ever

they are back and naughty as ever

Así se folla un culo, sin compasión.

así se folla un culo, sin compasión.

wow anal

wow anal

Click to view this ass fucking collection

Just plain nice cock homemade photos and videos

Great looking cocks that i would love to do everything with homemade photos and videos


Love having nasty, naked sex with myself. in front of all in Tucson, m or f. Wanna watch me shoot cum on my naked body? Pics, vid taking, welcome. I love the camera.

love having nasty, naked sex with myself. in front of all in tucson, m or f. wanna watch me shoot cum on my naked body? pics, vid taking, we...

alone in hotel in n.j.

alone in hotel in n.j.

Hey! Plz read my extended profile......All that's left are the ladies and gentlemen to watch me enjoy me feel up my entire naked body while I'm pounding my tool to completion. Others took pics, anyone in Tucson want to video me? I am for real.

hey! plz read my extended profile......all that's left are the ladies and gentlemen to watch me enjoy me feel up my entire naked body while ...

A nice rise in my Levi's then I pop it out and play a little.

a nice rise in my levi's then i pop it out and play a little.

Click to view this just plain nice cock collection

Pussies that i want to fuck homemade photos and videos

If you're lucky enough to be in this group and like my cock, message me if you're anywhere around chicagoland : homemade photos and videos


playing with myself

playing with myself

let me serve you ;)

let me serve you ;)

would you like me?

would you like me?

husband is not home. anyone want to entertain me?

husband is not home. anyone want to entertain me?

Click to view this pussies that i want to fuck collection

Instant hard on homemade photos and videos

My cock aches for this homemade photos and videos


this foto is taken by an old guy i love older boys

this foto is taken by an old guy i love older boys

KELLY AND AMBER Show their perfect tiny teen tits.

kelly and amber show their perfect tiny teen tits.

Will you have sex with me without a condom?...I hate them and wanna feel you insida me )

will you have sex with me without a condom?...i hate them and wanna feel you insida me )

This is me stripping off my clothes, hope you all like what you see :) We wanted to give a more intimate look at my "sex parts" while I rub them a little =) Cum video tributes welcome if you like my stuff!

this is me stripping off my clothes, hope you all like what you see :) we wanted to give a more intimate look at my "sex parts" wh...

Click to view this instant hard on collection

Knob gobblers homemade photos and videos

Beautiful cock suckers homemade photos and videos


Nikky having some fun with 3 cocks!

nikky having some fun with 3 cocks!

This one is from the AA (Aria Archives) too. Tell me what you think. For those of you who always ask for cum shots, I ALWAYS swallow like a good little girl, I NEVER waste a drop.

this one is from the aa (aria archives) too. tell me what you think. for those of you who always ask for cum shots, i always swallow like a ...

I wanna try different shapes and sizes, I love pleasuring men with my mouth. Do you think I did a good job??

i wanna try different shapes and sizes, i love pleasuring men with my mouth. do you think i did a good job??

is your cum guuud to the last drop?

is your cum guuud to the last drop?

Click to view this knob gobblers collection

Cocks homemade photos and videos

Lots of cock homemade photos and videos


i just can't keep it in my jeans!...it just won't fit! anyone wanna set me free!? x

i just can't keep it in my jeans!...it just won't fit! anyone wanna set me free!? x

Wanna lick the cum from my glans?

wanna lick the cum from my glans?

For ladies

for ladies

want this in my mouth

want this in my mouth

Click to view this cocks collection

Hotwives homemade photos and videos

Hotwives enjoying cock homemade photos and videos


She made a bet and lost had to do the bj while pictures were taken

she made a bet and lost had to do the bj while pictures were taken

She always gets everything she wants lol
xxx

she always gets everything she wants lol xxx

Taking pictures of her getting head before getting fucked

taking pictures of her getting head before getting fucked

My wife and frien so fun!

my wife and frien so fun!

Click to view this hotwives collection

This sucks homemade photos and videos

Some of the best cock-sucking, ball-devouring, and dick-eating homemade photos and videos


Look...NO HANDS!!  I swallowed every drop.  Wanna feel these lips around your cock?

look...no hands!! i swallowed every drop. wanna feel these lips around your cock?

After a night out I met this girl... she liked the dick so I taped myself slapping my dick on her big fat ass then she sucked me off in the morning. Enjoy

after a night out i met this girl... she liked the dick so i taped myself slapping my dick on her big fat ass then she sucked me off in the ...

The grand finale of my sexy lil friend's visit from last summer. After hours of fucking her wet lil pussy, I decided to cum in the slut's mouth. What do you all think? Love to hear your comments! Any ladies want to taste my cum?

the grand finale of my sexy lil friend's visit from last summer. after hours of fucking her wet lil pussy, i decided to cum in the slut's mo...

Giving head in the back seat

giving head in the back seat

Click to view this this sucks collection

Cum load homemade photos and videos

Cock in pussy homemade photos and videos


nothing better than sex on a public beach!

nothing better than sex on a public beach!

At the end of a nice day at the beach, my wife let me spray with an hot handjob in the car, near to people ( do you like that? )

at the end of a nice day at the beach, my wife let me spray with an hot handjob in the car, near to people ( do you like that? )

I like to make guys cum like this

i like to make guys cum like this

handjob

handjob

Click to view this cum load collection

Pegging homemade photos and videos

Women packing plastic cock homemade photos and videos


getting fucked

getting fucked

girls,do you like my dildo...suck it...does this pic makes your pussys horny and wet....masturbate on me...lick thet dildo head...

girls,do you like my dildo...suck it...does this pic makes your pussys horny and wet....masturbate on me...lick thet dildo head...

love being used!

love being used!

punished with a strap on.

punished with a strap on.

Click to view this pegging collection

Cock homemade photos and videos

My true love homemade photos and videos


side view of my cock!! I was very hard that day :)

side view of my cock!! i was very hard that day :)

lei me hide it

lei me hide it

After a cock and ball pump ression

after a cock and ball pump ression

Showing you my hard uncut cock, close up. Do you like it?

showing you my hard uncut cock, close up. do you like it?

Click to view this cock collection

Sucking cock off homemade photos and videos

Woman sucking cock off and taking a load homemade photos and videos


my hot wife at it again....sucking off giant black cocks and making me watch....and then clean up the mess she made

my hot wife at it again....sucking off giant black cocks and making me watch....and then clean up the mess she made

new bull with FAT ass cock dumps huge load on my sweet wife

new bull with fat ass cock dumps huge load on my sweet wife

her newest bull educated on her cocksucking skills......

her newest bull educated on her cocksucking skills......

He wanted me to ride him but I said hell no, I want you to cum in my mouth! Wouldn't you want to cum in my mouth too?

he wanted me to ride him but i said hell no, i want you to cum in my mouth! wouldn't you want to cum in my mouth too?

Click to view this sucking cock off collection

Yvonne stoney_hard cock homemade photos and videos

Pictures for finger fucking my hairy pussy homemade photos and videos


i get sloppy seconds after her bull cums.....

i get sloppy seconds after her bull cums.....

omg...i get so damn hard n' horny! any ladies wanna play!?

omg...i get so damn hard n' horny! any ladies wanna play!?

brand new bull has a FAT cock!

brand new bull has a fat cock!

big thick and ready to lick!!!

big thick and ready to lick!!!

Click to view this yvonne stoney_hard cock collection

Cock gravy homemade photos and videos

Cumming homemade photos and videos


after fuck big cumshot on her tits.. And she loves it! Who's next?

after fuck big cumshot on her tits.. and she loves it! who's next?

Quick hj before class from my girl who I had just met the night before. Gonna keep her around I think

quick hj before class from my girl who i had just met the night before. gonna keep her around i think

OMG! He kept cumming and cumming and cumming! Do you think i did a good job?

omg! he kept cumming and cumming and cumming! do you think i did a good job?

Saige getting a messy facial from my friend.

saige getting a messy facial from my friend.

Click to view this cock gravy collection

3some homemade photos and videos

Girls sharing cock, lesbians, 3 some, ffm homemade photos and videos


Another vid from the party. Terry has just cum over the two girls and they lick his spunk off their bodies. We love Chloe's direction - she always makes us laugh!
Hope you enjoy xxx

another vid from the party. terry has just cum over the two girls and they lick his spunk off their bodies. we love chloe's direction - she ...

This was videod a while ago at a party. Terry does nice cum on Claudia while sexy Nicole licks the spunk covered cock clean.

this was videod a while ago at a party. terry does nice cum on claudia while sexy nicole licks the spunk covered cock clean.

Another vid from our party. Both girls get facials and lick the spunk off their faces. Then get ready for more cum! Chloe the director loves it and is also very dirty! Hope you like!
T&S
xxx

another vid from our party. both girls get facials and lick the spunk off their faces. then get ready for more cum! chloe the director loves...

having a 3some with my girlfriend and aa good male friend of mine and licking my girlfriends pussy after my male friend cums his load inside of her pussy and tasting her juice and his cum on my tongue yummy

having a 3some with my girlfriend and aa good male friend of mine and licking my girlfriends pussy after my male friend cums his load inside...

Click to view this 3some collection

Blowjobs an cumshots homemade photos and videos

I love cock sucking an eating cum homemade photos and videos


I love when she swallows...

i love when she swallows...

More of the same...  I'm not complaining :-)

more of the same... i'm not complaining :-)

cum in mouth

cum in mouth

a  friend

a friend

Click to view this blowjobs an cumshots collection

Kisses homemade photos and videos

Cock kissing homemade photos and videos


Giving Colby's cock a little kiss ;)

giving colby's cock a little kiss ;)

amazing blowjob

amazing blowjob

The Mrs loving all over my cock

the mrs loving all over my cock

Wife looks on as our sexy friend sucks me off.

wife looks on as our sexy friend sucks me off.

Click to view this kisses collection